۱- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درسهاتون چقدر بوده است؟
در کنکور امسال رتبه ۷ کل رو کسب کردم و درصد درسهای مختلف که شامل تغذیه ،بیو و فیزیو و زبان میشه به ترتیب: ۵۷.۴، ۵۸.۰۹ و ۷۰ بود.
۲- از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟
من حدودا از آذر شروع به درس خوندن کردم که البته به این علت بود که ابتدا تاریخ کنکور تیرماه اعلام شد اما وقتی تاریخ تغییر کرد و آبان شد، حدودا از انتهای اسفند تا انتهای فروردین چیزی نخوندم و مجددا شروع به خوندن کردم، من حدودا از سال دوم ارشد شروع به نوشتن مقاله،کتاب، کارگاههای نوشتن مقالات یا آزمایشگاهی و ..کردم که البته همانطور که همه میدونن، اکسپت مقالات بسیار سخت شده و من پیشنهاد میدم زودتر کار مقالهنویسی رو شروع کنن.
۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از مصاحبه گرفتید؟
من ۹ تا مقاله داشتم که ۵ تا اوریجینال بود و در یک مقاله که منتج از پایان نامه بود اسم اول بودم، چندین کارگاه مقالهنویسی و آزمایشگاهی شرکت کرده بودم، همچنین عضو استعداد درخشان و رتبه ۳ آزمون ارشد بودم. معدل ارشدم ۱۸.۸۲ و معدل کارشناسی ۱۸.۵۲ بود. آزمون MHLE هم بسیار مهمه و تخصیص نمرش به دو دسته کمتر و بیش از ۷۵ تقسیم میشه. چندین تدریس در بیمارستان داشتم. ۵ تا طرح خاتمه یافته داشتم که تو ۳ تاش مجری بودم. نمره مصاحبه هم از ۵۰ ،۴۲ شدم.
۴- در مورد شرایط و ایستگاههای مصاحبه و نکاتی که ممکن هست مفید باشه میتونید مختصری توضیح بدین.
معرفی-اختراع-پایان نامه و پرسش علمی که بیشتر حوزه متا و کلا مقالهنویسی هست بخوام چند تا نکته کلی و کمککننده بگم اینکه برای اختراع اگر از قبل ثبت شده ندارید حتما ایده رو تو ذهنتون داشته باشید و از مسیر ثبت تا تبدیل به محصول با ریزه کاری و مجوزهایی که لازم داره بلد باشید، پایاننامه و معرفی تقریبا مشخصه و برای سرچ سعی کنید اطلاعاتتون رو در حوزه متا و کار پایاننامه خودتون و همچنین آنالیز آماری فقط در حدی که تستها رو بلد باشید بالا ببرید و از همه مهمتر و تعیینکنندهتر اینکه اعتماد به نفس داشته باشید، استرس نداشته باشید و با آرامش و رسا صحبت کنید، مطمئن باشید این موارد آخری برای اساتید از بار علمی شما چه بسا مهمتر هست.
۵- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟
در ابتدا حدودا ۳ ساعت تغذیه ۱:۳۰ فیزیو و همینطور ۱:۳۰ بیو که زبانم بینش میخوندم. برای دو ماه آخر طبیعتا بیشتر شد ،شاید ۶ ساعت تغذیه و هر کدوم فیزیو بیو ۲ ساعت، اما ماه آخر فیزیو بیو رو یه روز در میون کردم، من اصلا ساعت نمیگرفتم به شما هم پیشنهاد میکنم فقط طبق برنامهای که میچینید پیش برید و لزوما متکی به ساعت نباشین.
۶- کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟
من هر ۳ کلاس دکتر محمدی رو تهیه کردم ولی کلاس تغذیه رو استفاده نکردم و فقط فیزیو و بیو رو استفاده کردم که همه رو به صورت آفلاین دیدم.
۷- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟
آزمون هم که آزمونهای گام رو میدادم که البته از عید به بعد با توجه به اینکه کنکورمون عقب افتاد دیگه برنامم تغییر کرد و نتونستم هماهنگ پیش برم که آزمون بدم.
۸- برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟
برای تمام دروس از جزوات دکتر محمدی استفاده کردم، فکر نکنم دیگه نیازی باشه که بگم کاملترین جزوات متعلق به دکتر محمدی هست، فقط برای زبان از ۹۰ پلاس به همراه تستهای کنکور حالا از هر منبعی میخواد باشه استفاده کردم.
۹- چه کسایی در موفقیتتون موثر بودند؟
اول از همه قطعا لطف خدا بوده که من موفق شدم و قطعا در تمام مسیر تحصیلی به همین شکل بوده که اگر نبود چیز دیگری رقم میخورد، دوم هم قطعا خانواده که بهترین شرایط رو همیشه برای من فراهم کردن و من دستبوسشون هستم و سوم هم قطعا دکتر محمدی عزیز و مجموعه خوب گام کنکور که همیشه سعی در ارائه کاملترین و بهترین جزوات رو دارن.
۱۰- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چی چیزی هست؟
دوستان عزیز همیشه با اعتماد به نفس و روحیه بالا درس بخونید، مسیری که در اون قرار دارید پر از بالا و پایین هست و بدونید شرایط برای همه یکسان هست، به شدت سعی کنید به برنامههاتون پایبند باشید که راز موفقیتتون در برنامه درسی صحیح داشتنه و همچنین این رو بدونید که هر کسی اگر اراده کنه قادر به انجام هر کاری و رسیدن به چیزهایی که حتی تصورش رو هم نمیکنه هست، فقط کافیه ایمان داشته باشی و تلاش کنی، موفق باشید.

از ثبت نام کلاسهای دکتر محمدی جا نمونی!
دورهای که با ارائه مهمترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا میکنه!









دیدگاهتان را بنویسید