۱- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درس‌هاتون چقدر بوده است؟

رتبه ۵ کل و ۵ سهمیه

درصدها: تغذیه:۶۰، زبان۸۵، فیزیو بیو:۷۵

۲- از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟

تقریبا از بعد عید جدی شروع کردم مطالعه رو و چون بالینی بودم سال آخر بیشتر پیگیر رزومه بودم.

۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از مصاحبه گرفتید؟

من ۸ تا مقاله داشتم که ۵ تا اسم اول و کوریسپاند بود. ۶ تا اورجینال و ۲ تا متا که همه ISI بودند، یک کتاب، یک سخنرانی و چند تا طرح و پوستر هم داشتم.

۴- در مورد شرایط و ایستگاه‌های مصاحبه و نکاتی که ممکن هست مفید باشه میتونید مختصری توضیح بدین.

مهمترین نکته در ایستگاه‌ها حفظ خونسردی و آرامش هست و تسلط به نکات بالین و پژوهشی مثل دیزاین مطالعات و تست‌های آماری

۵- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟

من کلا ساعت مشخصی برای مطالعه نداشتم ولی میانگین کلی ۴ تا ۵ ساعت می‌خوندم.

۶- کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟

کلاس نکته و تست دکتر محمدی و بیوشیمی دکتر رضویان رو شرکت کردم و زبان هم با توجه به پایه نسبتا خوبم دوره آقای عماد جعفری برای تکمیل مباحث شرکت کردم.

۷- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟

آزمون خاصی شرکت نکردم.

۸- برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟

تغذیه جزوات دکتر محمدی گام، بیو جزوه دکتر رضویان، فیزیو جزوه دکتر عبدی

۹- چه کسایی در موفقیتتون موثر بودند؟

مهمترین نکته در موفقیت لطف و محبت خداوند و به دنبال اون تلاش خود فرد هست البته کمک‌ها خانواده و همدلی‌های اساتید همیشه در پیشبرد و تسریع رسیدن به هدف اهمیت داره.

۱۰- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چی چیزی هست؟

توصیه هم به بچه‌ها تکمیل رزومه و به دنبال اون یک برنامه‌ریزی عملی و منعطف برای مطالعه دروس هست که بتونن همزمان هم درس و هم رزومه رو به نحو احسن جلو ببرند.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهدهa