۱- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درسهاتون چقدر بوده است؟
رتبه ۵ کل و ۵ سهمیه
درصدها: تغذیه:۶۰، زبان۸۵، فیزیو بیو:۷۵
۲- از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟
تقریبا از بعد عید جدی شروع کردم مطالعه رو و چون بالینی بودم سال آخر بیشتر پیگیر رزومه بودم.
۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از مصاحبه گرفتید؟
من ۸ تا مقاله داشتم که ۵ تا اسم اول و کوریسپاند بود. ۶ تا اورجینال و ۲ تا متا که همه ISI بودند، یک کتاب، یک سخنرانی و چند تا طرح و پوستر هم داشتم.
۴- در مورد شرایط و ایستگاههای مصاحبه و نکاتی که ممکن هست مفید باشه میتونید مختصری توضیح بدین.
مهمترین نکته در ایستگاهها حفظ خونسردی و آرامش هست و تسلط به نکات بالین و پژوهشی مثل دیزاین مطالعات و تستهای آماری
۵- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟
من کلا ساعت مشخصی برای مطالعه نداشتم ولی میانگین کلی ۴ تا ۵ ساعت میخوندم.
۶- کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟
کلاس نکته و تست دکتر محمدی و بیوشیمی دکتر رضویان رو شرکت کردم و زبان هم با توجه به پایه نسبتا خوبم دوره آقای عماد جعفری برای تکمیل مباحث شرکت کردم.
۷- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟
آزمون خاصی شرکت نکردم.
۸- برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟
تغذیه جزوات دکتر محمدی گام، بیو جزوه دکتر رضویان، فیزیو جزوه دکتر عبدی
۹- چه کسایی در موفقیتتون موثر بودند؟
مهمترین نکته در موفقیت لطف و محبت خداوند و به دنبال اون تلاش خود فرد هست البته کمکها خانواده و همدلیهای اساتید همیشه در پیشبرد و تسریع رسیدن به هدف اهمیت داره.
۱۰- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چی چیزی هست؟
توصیه هم به بچهها تکمیل رزومه و به دنبال اون یک برنامهریزی عملی و منعطف برای مطالعه دروس هست که بتونن همزمان هم درس و هم رزومه رو به نحو احسن جلو ببرند.

از ثبت نام کلاسهای دکتر محمدی جا نمونی!
دورهای که با ارائه مهمترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا میکنه!









دیدگاهتان را بنویسید