۱- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درس‌هاتون چقدر بوده است؟

رتبه کل کشوری ۱۰
درصدها: تغذیه : ۶۲/۶، بیو و فیزیو : ۵۴/۳، زبان : ۵۵/۶

۲- از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟

من ۵ ماه زمان برای مطالعه اختصاص دادم. البته هم زمان با خواندن برای دکتری هم در بیمارستان و هم در کلینیک مشغول بودم.
برای جمع آوری رزومه در طول ۳ سال کارشناسی ارشد وقت گذاشتم.

۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از مصاحبه گرفتید؟

۹ مقاله: ۸ اورجینال و ۱ سیستماتیک ریویو که در ۵ مقاله اسم اول و ۴ مقاله همکار بودم، ۴ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی و کار بالینی در بیمارستان، ۴ طرح خاتمه یافته، ۳ پوستر کنگره بین المللی، ۱ سخنرانی کنگره بین المللی، رتبه تک رقمی آزمون ارشد، چند حکم قهرمانی ورزشی، گواهی تدریس متعدد، ۲ کتاب ترجمه و تالیف، نمره مصاحبه : ۴۰/۷۱، MHLE با نمره ۷۲ 

۴- در مورد شرایط و ایستگاه‌های مصاحبه و نکاتی که ممکن هست مفید باشه میتونید مختصری توضیح بدین.

در ارتباط با مصاحبه به نظر بیشترین مواردی که بین دانشجویان تمایز ایجاد میکند، در آیتم‌های رزومه میباشد و در روز مصاحبه خیلی تفاوت چشم گیری بین نمره دهی اساتید وجود نخواهد داشت. از این رو توصیه بر این است که دانشجویان وقت بیشتری برای ایتم های رزومه خود بگذارند.
معمولا قبل از مصاحبه مجموعه گام کنکور وبیناری را برای آشنایی با ایستگاه های مصاحبه برگزار میکند، به دانشجویان توصیه می‌کنم حتما در این وبینار شرکت کنند تا آمادگی بیشتری برای مصاحبه کسب بکنند.

۵- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟

معمولا برای هر درس تایم خاصی در نظر نداشتم و وقتی شروع به خواندن می‌کردم سعی میکردم هر درس را تا حدودی پیش ببرم اما بیشترین وقت را (۷۰ درصد) به درس تغذیه اختصاص دادم که با توجه به ضریب بیشتر به نظر منطقی بود.

۶- کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟

کلاس شرکت نکردم.

۷- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟

آزمون به صورت آفلاین و با زمان‌بندی شخصی شرکت میکردم.

۸- برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟

برای درس تغذیه جزوه گام کنکور و برای درس بیوشیمی جزوه و کتاب تست دکتر جعفر نژاد و برای درس فیزیولوژی خلاصه گام و برای تست کتاب دکتر آرش عبدی. زبان هم لغات ۵۰۴ و درک مطلب های آزمون های گذشته را کار کردم.

۹- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چی چیزی هست؟

در ارتباط با توصیه اصلی به داوطلبان سال های آینده این است که حتما هدف را از ادامه تحصیل در مقطع دکتری مشخص کنند تا مسیر روشن و واضح باشد در این صورت موفقیت حتمی خواهد بود.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهدهa