۱- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درس‌هاتون چقدر بوده است؟

رتبه ۲ کتبی و ۱ نهایی رو کسب کردم و در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدم.

درصد ها: تغذیه ۶۱، فیزیو و بیو ۶۷، زبان ۹۱

۲- از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟

به طور جدی از اواخر خرداد شروع به مطالعه کردم. برای رزومه هم از سال اول ارشد اقدام کردم و تا زمان کنکور تونستم به رزومه مناسبی برسم.

۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از مصاحبه گرفتید؟

من ۱۰ تا مقاله ISI داشتم که تقریبا همه تو مجله‌های با ایمپکت مناسب بودن. از بین مقالات ۶ مقاله ارجینال که تو ۴ مورد اسم اول بودم و ۴ متا

۳ تا ارائه پوستر در کنگره‌های بین المللی
نمره ۸۵ آزمون MHLE
معدل ۱۹.۱۴ مقطع ارشد
۸ گواهی طرح خاتمه یافته
گواهی استعداد درخشان که البته ازش استفاده نکردم.

۴- در مورد شرایط و ایستگاه‌های مصاحبه و نکاتی که ممکن هست مفید باشه میتونید مختصری توضیح بدین.

مصاحبه امسال ۴ ایستگاه داشت. در هر ایستگاه تعدادی از اساتید حضور داشتند و در ایستگاه‌ها مدیریت زمان اهمیت داشت. ایستگاه اول: در این ایستگاه باید خودمون رو معرفی می‌کردیم‌. هدف این ایستگاه بررسی انگیزه افراد برای تحصیل بود. ایستگاه دوم: اطلاعات پژوهشی مورد سوال واقع شد‌. سوالات در مورد مطالعات مختلف، نحوه نگارش مقالات و سوالات دیگر مرتبط با پژوهش. ایستگاه سوم: پایان‌نامه و میزان تسلط بر اون مورد بررسی قرار گرفت‌. ایستگاه چهارم: اختراع و شرایط ثبت اون

۵- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟

ساعت مطالعه متغیر بود و هیچوقت زمانی برای مطالعه‌ام در نظر نمیگرفتم، برنامم به صورت هفتگی بود و طبق اون پیش میرفتم. اما به صورت کلی ابتدا شاید روزی ۴ ساعت که ماه آخر بیشتر شد.

۶- کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟

از ابتدا خیر ولی ماه آخر تو کلاس‌های نکته و تست شرکت کردم که خیلی کامل و خوب بودند. به نظرم با تسلط کامل به کلاس‌ها می‌شد به درصد خیلی خوبی رسید به خصوص درس‌های بیوشیمی و فیزیولوژی

۷- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟

خیر زمان کافی برای شرکت در آزمون نداشتم.

۸- برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟

برای ۳ درس تغذیه، بیو و فیزیو از جزوات دکتر محمدی استفاده کردم. برای زبان مطالعه گسترده نداشتم و به صورت کلی از دانسته‌های قبلیم و آزمون‌های چند سال اخیر وزارت بهداشت در مقاطع مختلف استفاده کردم.

۹- چه کسایی در موفقیتتون موثر بودند؟

اول از همه پدر و مادرم که مشوقم بودند. اساتید مختلفی که تو دوران ارشد به من لطف داشتند. دوستانم که برای جمع آوری رزومه و به صورت کلی در مسیر کنکور بهم کمک کردن. همچنین دکتر محمدی و تیم گام کنکور که این مسیر رو خیلی ساده‌تر کردن.

۱۰- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چی چیزی هست؟

دوس ندارم خیلی کلیشه‌ای صحبت کنم ولی به خودتون اطمینان داشته باشید و خودتون رو با دیگران مقایسه نکین. خوندن مصاحبه دیگران و شنیدن تجربیاتشون کمک کنندست ولی بدونین افراد مختلف با هم متفاوتن و اینکه یک نفر ساعت مطالعه خاصی داشته دلیل نمیشه شما هم حتما به اون ساعت مطالعه نیاز داشته باشید. نکته بعدی اینکه حتما برای رزومه وقت کافی بزارند و با رزومه مناسب وارد این مسیر بشن چون رزومه و کتبی ارزش یکسانی دارند و در آخر و به نظر من مهم‌ترین نکته تداوم داشتنه. با الویت‌بندی روی مباحث مهم بیشتر تمرکز کنید و یادتون باشه که هیچ وقت برای شروع دیر نیست.

 از ثبت نام کلاس‌های دکتر محمدی جا نمونی!

 دوره‌‌ای که با ارائه مهم‌ترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا می‌کنه!

مشاهدهa