۱- در کنکور امسال چه رتبه ای آوردید و درصد هر یک از درسهاتون چقدر بوده است؟
مریم احمدی خرم هستم. رتبه ۸ کل رو کسب کردم و با سهمیه استعداد درخشان در دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدم. درصدها: تغذیه:۵۲.۸، فیزیو و بیو:۴۷.۱، زبان:۸۷.۷
۲- از چه تاریخی شروع به درس خواندن کرده اید و چقدر برای رزومه وقت گذاشتید؟
به شکل جدی از اردیبهشتماه شروع کردم و از سال اول مقطع کارشناسی ارشد برای تکمیل رزومه وقت گذاشتم.
۳. آیتم هایی که برای رزومه داشتید رو بفرمایید و چند نمره از مصاحبه گرفتید؟
۱۲ مقاله ISI که در ۵ مقاله نویسنده اول بودم و در سایر مقالات بعنوان نویسنده همکار حضور داشتم. مدرک MHLE با نمره ۸۲، ۲ پوستر بین المللی، معدل ۱۹.۳۸ و نمره ۴۰.۶ رو در مصاحبه کسب کردم.
۴- در مورد شرایط و ایستگاههای مصاحبه و نکاتی که ممکن هست مفید باشه میتونید مختصری توضیح بدین.
خداروشکر مصاحبه خیلی محیط استرس زایی نداره فقط شرکتکنندهها باید با تمرین و تمرکز آرامش خودشون رو حفظ کنن تا به بهترین شکل سوالاتی که پرسیده میشه جواب داده بشه. امسال برای مصاحبه ۴ ایستگاه در نظر گرفته شده بود. یک ایستگاه برای معرفی داوطلب بود که راجب پایاننامه هم سوالاتی پرسیده میشه. ایستگاه بعد راجب پایاننامه بود که لازم بود تسلط کاملی روی پایاننامه وجود داشته باشه. یک ایستگاه هم برای توانمندی پژوهشی بود که سوالات مختلف آماری و انواع مطالعات پرسیده میشد. ایستگاه آخر هم مربوط به مراحل ثبت اختراع، تالیف و ترجمه کتاب بود.
۵- به طور میانگین روزانه برای هر درس چند ساعت وقت میگذاشتید؟
ساعت مطالعه من متغیر بود ولی بطور میانگین روزانه ۷ ساعت درس میخوندم. که قسمت عمده وقتم رو به تغذیه اختصاص میدادم و هر روز تغذیه رو میخوندم و خلاصهنویسی میکردم. بیوشیمی و فیزیولوژی رو هم تقریبا یک روز در میان میخوندم. برای درس زبان هم چون پایه زبان خوب بود تقریبا روزانه ۱ ساعت لغت میخوندم و تست میزدم .
۶- کلاس خاصی رفتید؟ اگه رفتید به نظرتون این کلاس ها چقدر در موفقیتتون موثر بودند؟
برای هر سه درس تغذیه، بیو و فیزیو کلاسهای گام کنکور رو شرکت کردم و برای درس زبان هم از دوره آقای عماد جعفری کمک گرفتم. قطعا بدون برنامهریزی و خلاصهها و تدریس جامع دکتر محمدی و تیم گام کنکور مطالعه این حجم از مطالب امکان پذیر نبود.
۷- آزمون خاصی ثبت نام کرده بودید؟
خیر آزمونی شرکت نکردم.
۸- برای هر درس چه جزواتی یا کتاب هایی خواندید؟
برای هر ۳ درس تغذیه ،بیوشیمی و فیزیولوژی کتابها و جزوات گام کنکور و دکتر محمدی رو مطالعه کردم و برای درس زبان از جزوه آقای عماد جعفری کمک گرفتم.
۹- چه کسایی در موفقیتتون موثر بودند؟
در درجه اول سپاسگزار خداوند هستم که توی این مسیر سخت و طولانی دستم رو گرفت.
بعد از اون از خودم ممنونم چون با اینکه خیلی اوقات کم میاوردم باز هم جا نزدم و مسیرم رو ادامه دادم. همینطور از خانواده عزیزم متشکرم که شرایط رو برای درس خوندن من مهیا کردن و همیشه من رو باور داشتن و در نهایت از تیم گام کنکور و دکتر محمدی برای تدریس فوق العادشون خیلی خیلی ممنونم.
۱۰- توصیه اصلیتون به بچه هایی که میخواهند کنکور بدهند چی چیزی هست؟

از ثبت نام کلاسهای دکتر محمدی جا نمونی!
دورهای که با ارائه مهمترین نکات کنکور رتبتونو جا به جا میکنه!








دیدگاهتان را بنویسید